Про компанію
Діяльність компанії
Бренд Coral Travel розпочав свою діяльність в Україні у 2008 році.
Володіючи багаторічним професійним досвідом в сфері туризму, компанія Coral Travel пропонує на українському туристичному ринку тільки високоякісний турпродукт.
Coral Travel пропонує найкращі курорти та готелі в 29 країнах світу, найбільш популярними серед яких є Туреччина, Єгипет, Греція та Іспанія.. Йде постійна робота по відкриттю нових напрямків. Туроператор організовує групові та індивідуальні FIT-тури на базі власних чартерних програм і регулярних рейсів, розвиває incentive, congress, спортивний та інші види туризму, а також активно займається продажем авіаквитків онлайн.
Coral Travel реалізує свій турпродукт спільно з компанією ODEON Tours, яка має міжнародний сертифікат ISO 9001: 2000 міжнародної організації по сертифікації BVQI за якість управління.
Цілі і місія
Місія Coral Travel полягає в тому, щоб максимально сприяти створенню цивілізованого туристичного ринку, де відносини в ланцюжку клієнт – агент – оператор засновані на взаємній довірі і повазі. Кінцева мета діяльності компанії – зробити якісний відпочинок доступним для всіх українців.
Основна мета Coral Travel – подальше підвищення ефективності діяльності компанії і її конкурентоспроможності на ринку, що передбачає цілеспрямовану роботу по чотирьох напрямках:
- управління очікуваннями ринку за допомогою зміцнення лояльності до продукту компанії і проведення ефективних заходів щодо подальшого підвищення популярності бренду Coral Travel;
- поліпшення показників діяльності компанії за рахунок більш високих обсягів продажів і диференціації турпродукту, постійного моніторингу поточного стану справ на ринку;
- підвищення якості управління компанією шляхом ефективного планування та підвищення точності прогнозів результатів діяльності.
- робота за найвищими світовими стандартами, впровадження інноваційних туристичних технологій, без яких неможливий поступальний рух вперед.
У подальших планах Coral Travel – збільшення частки, займаної компанією на ринку, розширення бізнесу за рахунок підвищення якості, розвитку нових напрямків і розширення асортименту послуг, що надаються.
Перспективи розвитку
Фахівці компанії ретельно вивчають ринок і прогнозують подальші напрямки розвитку попиту. Довгострокові плани і плани на найближчі 3, 5 і 10 років постійно оновлюються і доповнюються з урахуванням аналізу тенденцій на ринку світового туризму і міжнародної політики.
Якість продукту
Компанія практикує у своїй роботі комплексний підхід до якості. Це означає якість у всьому, починаючи з пропонованого продукту і закінчуючи роботою співробітників усіх підрозділів Coral Travel. Завдяки цьому візитною карткою компанії Coral Travel є незмінно висока якість послуг, що надаються.
Здійснюється всебічний контроль якості всіх складових турпродукту на кожному етапі його формування, просування і реалізації. Coral Travel займається впровадженням вимог стандарту ISO 9001.
Відносини з партнерами засновані на принципах відкритості та порядності, без чого неможливо будувати успішний бізнес.
Кожен агент, використовуючи продукт Coral Travel, може бути впевнений, що його клієнту будуть надані тільки якісні послуги, ретельно перевірені і відібрані експертами компанії Coral Travel. Саме тому продукт, пропонований на ринку під брендом Coral Travel, є в очах споживачів і партнерів синонімом надійності і якості.
Соціальна відповідальність
Компанія має намір сприяти підвищенню престижу української туристичної галузі, встановленню чесної конкуренції і цивілізованих відносин між учасниками ринку. Виступаючи за створення в Україні цивілізованого туристичного ринку, керівництво Coral Travel розуміє, що це неможливо без економічного розвитку держави. Фірма бере активну участь в економічному і соціальному житті країни. Керівництво компанії вносить діяльний внесок в реалізацію державних програм у сфері туризму.
Компанія чітко усвідомлює свою відповідальність перед суспільством в цілому. Численні благодійні акції компанії спрямовані на підтримку малозабезпечених та нужденних верств населення. Компанія надає допомогу дитячим будинкам, тісно взаємодіє з різними благодійними фондами, приділяючи особливу увагу дітям-сиротам і ветеранам.
Цінності і принципи
Абсолютна прозорість і повага до звичаїв і традицій країни, де здійснюється діяльність компанії.
- Співробітники компанії – це не тільки невід’ємна і найважливіша частина бізнес-процесу, а й члени великої дружної родини Coral Travel .
- Відносини з партнерами будуються на довгостроковій взаємовигідній основі. Саме тому всі партнери компанії є її вірними друзями.
- Конкуренція на ринку є для компанії Coral Travel природним стимулом для подальшого розвитку.
- У Coral Travel поважають думку партнерів і конкурентів, неупереджено ставляться до критики і завжди відкриті для співпраці.
- Участь в благодійності і в соціальному житті країни є обов’язковим для компанії.
- Компанія прагне до того, щоб кожен турист був задоволений відпочинком під маркою Coral Travel .
- Coral Travel всіляко сприяє подальшому розвитку туристичного споживчого ринку, розуміючи, що успішний розвиток компанії можливий тільки при поступальному русі вперед всієї туристичної галузі.
Складові успіху
Головними складовими успіху Coral Travel були і залишаються гнучкість політики компанії, сприйнятливість до інновацій і відкритість для нових, прогресивних методик і технологій.
Корпоративна етика компанії ґрунтується на поєднанні командного підходу до виконання поставлених завдань з професіоналізмом і творчою ініціативою кожного окремого співробітника. А також на обов’язковій порядності та відповідальності по відношенню до всіх учасників бізнесу і клієнтам.
Двері Coral Travel завжди відкриті для талановитих і активних людей, які хотіли б стати частиною команди професіоналів і примножити досягнення компанії. В основі успіху бренду Coral Travel лежать високий професіоналізм і творчий підхід до справи співробітників компанії. Це допомагає компанії вдосконалюватися і рухатися вперед, до нових вершин.
Що стосується прямого споживача, то в основі діяльності Coral Travel з моменту її створення лежить максимальне задоволення потреб усіх категорій наших клієнтів. Кінцева мета компанії – 100% задоволення кожного туриста продуктом під маркою Coral Travel , незалежно від того, яку кількість туристів обслуговує компанія.